Gwarancja, reklamacje

W przypadku reklamacji nale偶y kontaktowa膰 si臋 z聽GSM for You lub z serwisem producenta, o聽ile jego adres zosta艂 podany na karcie gwarancyjnej. Podstaw膮 wszcz臋cia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna oraz聽dow贸d zakupu, kt贸re Klient otrzymuje wraz z聽zam贸wionym towarem.

Reklamacje mo偶na sk艂ada膰:

  • telefonicznie dzwoni膮c na numer +48 506 709 506,
  • za po艣rednictwem poczty e-mail na adres gsmforyou@gsmforyou.pl
  • pisemnie na adres:
    GSM FOR YOU 鈥 Centrum Serwisowe
    Raszy艅ska 21 lok.1
    02-033 Warszawa

 

Pozas膮dowe sposoby rozwi膮zywania spor贸w

Zobowi膮zujemy si臋 do korzystania z pozas膮dowego sposobu rozwi膮zywania spor贸w z Konsumentami, wynikaj膮cych z um贸w sprzeda偶y, zawartych za po艣rednictwem sklepu internetowego. Spory te dotyczy膰 mog膮 wszelkich spraw wynikaj膮cych ze zrealizowanych transakcji, np. roszcze艅 wynikaj膮cych z odmowy uznania przez nasz sklep Pa艅stwa reklamacji.

Wniosek o wszcz臋cie post臋powania w sprawie pozas膮dowego rozwi膮zania sporu prosimy kierowa膰 do Wojew贸dzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie.

Wi臋cej informacji znajd膮 Pa艅stwo na stronie internetowej WIIH:

http://www.wiih.org.pl/index.php?id=123&id2=136