Gwarancja, reklamacje
W przypadku reklamacji należy kontaktować się z GSM for You lub z serwisem producenta, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu, które Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.
Reklamacje można składać:
- telefonicznie dzwoniÄ…c na numer +48 506 709 506,
- za pośrednictwem poczty e-mail na adres gsmforyou@gsmforyou.pl
- pisemnie na adres:
GSM FOR YOU – Centrum Serwisowe
Raszyńska 21 lok.1
02-033 Warszawa
Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
Zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego sposobu rozwiązywania sporów z Konsumentami, wynikających z umów sprzedaży, zawartych za pośrednictwem sklepu internetowego. Spory te dotyczyć mogą wszelkich spraw wynikających ze zrealizowanych transakcji, np. roszczeń wynikających z odmowy uznania przez nasz sklep Państwa reklamacji.
Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu prosimy kierować do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej WIIH: