Naprawa wysyłkowa – jak to działa?

Wypełnij i wyślij formularz lub kup usługę

Nadaj przesyłkę w wybrany sposób

Zdiagnozujemy urządzenie i poinformujemy Cię o kosztach naprawy

Po akceptacji kosztów wykonamy naprawę

Odeślemy Ci naprawione urządzenie – możesz zapłacić z góry lub przy odbiorze

Naprawa wysyłkowa – informacje

Realizujemy naprawy wysyłkowe dla klientów z całej Polski.

Naprawa wysyłkowa to usługa polegająca na:

  • odbiorze od Ciebie urządzenia za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • przeprowadzeniu diagnozy – oszacowaniu możliwości naprawy urządzenia oraz kosztów części i robocizny
  • odesłaniu urządzenia w przypadku braku akceptacji kosztów naprawy

W przypadku akceptacji kosztów naprawy diagnoza jest bezpłatna, a jej koszt jest potrącany z finalnego rachunku.

Po zamówieniu diagnozy otrzymasz wiadomość zwrotną zawierającą nasze załączniki:

  • protokół odbioru (do wydruku w dwóch egzemplarzach – jeden dla kuriera, drugi dla Państwa)
  • list przewozowy (do wydruku w jednym egzemplarzu – do naklejenia na przesyłkę)

Urządzenie należy dobrze zabezpieczyć i zapakować.
Na karton należy nakleić list przewozowy i czekać na kuriera.
Po przeprowadzeniu diagnozy przez serwisanta skontaktujemy się, aby podać koszt naprawy.
W przypadku braku akceptacji kosztu naprawy odeślemy urządzenie bez dodatkowych kosztów.
W przypadku akceptacji kosztu naprawy niezwłocznie przystąpimy do jej wykonania.
Po naprawie otrzymają Państwo przesyłkę zwrotną za pobraniem
(mail z informacją o paczce zostanie wysłany automatycznie z systemu firmy obsługującej przesyłki).

Jak zgłosić naprawę wysyłkową?

Jeden ze sposobów to wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy.

Możesz także szybko i wygodnie zakupić odpowiednią usługę w naszym sklepie internetowym.

Masz pytania?

Zadzwoń na naszą infolinię serwisową: 506 709 506 lub napisz na serwis@gsmforyou.pl.

Możesz też odwiedzić nas w którymś z naszych punktów. Adresy sprawdzisz klikając na Kontakt.